perjantai 21. maaliskuuta 2014

Tuubihuivi

Olen erikoistunut välillä neulomuksiin, jotka eivät miellytä itseäni sitten ollenkaan. Ensin tein (omasta mielestäni) rumat sukat *klik* ja nyt sitten tuubihuivin, joka ei vaan niin sanotusti natsaa. Lanka on Dropsin Alpacaa ja fiksu purkaisi tekeleen ja käyttäisi langat johonkin muuhun. En vaan jaksa. Siis jos joku haluaa rumat sukat tai alpakkalangasta tehdyn tuubihuivin, sanoo hep ja laittaa s-postia tuohon valostavarjoon(at)gmail.com -osoitteeseen. Saisi pois kaapista kuleksimasta. Pitäisi tällä iällä jo tietää, mitä tekee ja mitä ei. 



Keväästä ei ole tietoakaan, mutta onpahan ainakin lunta maassa. Onneksi en innostunut vielä pihahommista sen kummemmin ja lumikola oli vielä käyttövalmiina. Se on talviflunssakin iskenyt ja keuhkot täynnä jotain muuta kuin happea. Ei muuta kuin hyvää viikonloppua.

8 kommenttia:

  1. Mitä ihmettä sinä Aikku oikein mollailet omia hienoja neuleitasi? Tuubihuivikin on minusta tosi kiva. Minähän pidän oranssista tosi paljon. Se ei vain värinä käy minulle lainkaan, mutta on kaunis. Jos minä en itse kutoisi niin paljon sukkia, niin huutelisin hep. Ihme on, jos täältä blogimaailmasta ei joku löydy jolle kauniit sukat kelpaavat:) Mukavaa viikonlopun jatkoa ja koetahan saada lenssu häviämään! M-L

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen varmaan liian kriittinen itseäni kohtaan. Pitäisi olla just eikä melkein. Tein kivoja kirjoneulelapasia kaikille muille paitsi itselle ja mulle jää sitten nuo ei niin mieluisat jutut. Kaiken lisäksi ostin / erehdyin ostamaan Haaparannasta riemunkirjavia lankoja (sukkia?) ja nyt jo kaduttaa. Pitäisi pysyä valko-harmaa-musta-värilinjoilla.

      Nyt oon voinut sanoa olevani huonossa hapessa, mutta kortisonilla yritetään saada keuhkot toimimaan.

      Poista
  2. Minustakin tuo väriyhdistelmä on mukava, ei niin tavanomainen. Ei muuta kuin kaulaan ja Ollin kanssa lenkuralle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tintsa, mutta y'know - se kriittisyys!

      Poista
  3. Mä vasta hoksasin tään postatuksen, kun oon ollu viime aikoina vähän hitaalla, you know ;) Onks joku jo huutanut hep - tuolla mailin puolella, jompaan kumpaan tai molempiin? Mulle kyllä kelpais vaikka molemmat, mut jos ne on jo mennyt...

    VastaaPoista
  4. Laitapas mulle s-postia.
    Toimin itsekin hitaalla vaihteella, kun astma on ottanut vauhtia pois.

    VastaaPoista

Iso kiitos kommentistasi!